لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
پیانیچ: این ناامیدکننده است

پیانیچ: این ناامیدکننده است

باید از یووه خداحافظی تلخی کند، میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی که از فصل آینده با پیراهن بارسا در میادین حاضر خواهد شد در پایان دیدار امشب گفت:

 

مطمئنا یاس و ناراحتی زیادی برای تیم ماست، واقعا به ادامه این مسیر فکر می کردیم، همه امکان آن را داشتیم خب شروع خوبی نداشتیم و با آن پنالتی کمی بدشانسی اوردیم اما همچنان در بازی ماندیم و موفق شدیم اما برای ما یک گل کم بود، انها خسته شده بودند و ما بارها به دروازه انها حمله کردیم واقعا ناراحتی و یاس بزرگی برای ماست. قبول آن سخت است ما به نهمین اسکودتوی متوالی رسیدیم اما این باشگاه شایسته بیشتر از این است. برای گذشتن از این مرحله به اندازه کافی خوب نشان ندادیم و عملکرد خوبی نداشتیم. این پایان کار ما در لیگ قهرمانان بود و در دو بازی نتوانستیم لیون را شکست دهیم.

 

اما از او در خصوص فصلی که گذشت و عملکرد شخصی اش نیز سوال می کنند

 

مطمئنا ماه های اخیر ان طور که انتظارش را داشتم پیش نرفت، دقیقا نمی دانم به چه دلایلی، امیدوار بودم و البته تمایل زیادی داشتم که بیشتر بازی کنم اما به انتخاب ها احترام می گذارم و می پذیرم. در این فصل کمی فشار زیادی را متحمل شدیم و بازی متفاوتی را انجام دادیم. حالا لیگ ایتالیا نیز سختی های بیشتری به خود گرفته و ما نشان دادیم که پیروزی اسان نیست و رسیدن به این قهرمانی کار اسانی نبود. در اروپا باید بیشتر از این اماده و قبراق بود باید هدف پیروزی را بیشتر از اسکودتو داشت و برای این هدف بیشتر تلاش کرد که در این سالها به این موفقیت نرسیدیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: